robinthornblad

Alla inlägg under januari 2014

Av Robin Thörnblad - 21 januari 2014 20:05

Avslutar denna dagen med ett härligt bad!

[Bild]

Av Robin Thörnblad - 20 januari 2014 10:19

Hejsan alla. Är hemma och sjuk idag så jobbigt. Just nu tittar jag på datorn och myser med Lola. Uppdaterar senare.

Kramkram!

Av Robin Thörnblad - 15 januari 2014 20:27

Hejsan alla! Förlåt för dålig uppdatering men har haft fullt upp med skolan.


I alla fall ni kanske undrar varför jag döpte rubriken till #sameshit. Jo det är så att jag blir så ledsen när jag ser att alla har samma kläder på sig, att ingen vågar vara sig själv. Och nu så har misslisibell börjat bära hollister och abercrombie and fitch och när jag ser att fokis har på sig en vanlig vit tröja och ett par svarta tighta jeans, blir så ledsen. För ungefär ett år sedan var fokis min största insperation och nu så har hon likadant som alla andra, är det sånt alla vill se här i världen, tjejer som putar med munnarna och har på sig en tight hollister tröja och astighta jeans? Det är i alla fall inte et jag vill se. Jag tror nog inte alla vill ha på sig det heller, de flesta har säkert det för att alla andra har de, jag kan ha fel nu men a´jag vill att man ska kunna klä sig i sin egna stil!

 

Hoppas ni tog er tid att läsa!


  PUGII HUGS // ROBIN ! 



Av Robin Thörnblad - 1 januari 2014 18:15

Hej alla först vill jag hälsa er alla ett gott nytt år, nu är det 2014!! Hade ni ett bra år? Jag hade i alla fall det, det har hänt massor av fantastiska saker detta år. Den 4 april blev jag ihop med Love, i sommras blev jag bästis med elisabeth, i augusti fick jag Lola, det finns många mer bra saker som hänt detta år!


Vad har ni gjort idag då? Själv har jag fått gäster. Min moster, min kusin och min halv kusin kom på fika och vi hade roligt, de lekte för det mesta med Lola, hihi nu är man inte höjdpunkten längre :( men är glad att de uppskattar Lola i alla fall! :) Smakade även banan saft idag, asså om jag ska vara ärlig så smakar det som typ ni vet sån där bebis banan smothie fast typ vattnigt, helt ok! :/


Nu ska jag i alla fall ta det lite lungt, kan inte fatta att det redan är 2014, känner lite sådär över det, kändes som man inte riktigt fick ta in 2013. Aja det var så jag tyckte, ni kanske tyckte det gik för långsamt. Men nu ska jag njuta av min banansaft och mina chipsisaar.


♡Kram♡


Hej och välkommen till min blogg! Jag är en tjej som är 12 år och är väldigt intresserad utav mode, smink och skönhet! Jag går även på gymnastik på fritiden! Försöker uppdatera så ofta som möjligt! Hoppas att du kollar förbi någon annan blogg eller börjar

•FRÅGERUTA•

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

•SÖK•

•SENASTE•

•KATEGORIER•

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

 

 

• I N S T A G R A M •

       

           ♡Senaste på Instagram


Ovido - Quiz & Flashcards