robinthornblad

Alla inlägg under april 2014

Av Robin Thörnblad - 16 april 2014 20:47

Hej! Är hemma nu från dagens äventyr. Jag och mamma gick runt lite louvren sedan åkte vi till eiffeltornet och åkte/gick upp i det. Det var en spännande upplevelse för att det var första gången, dock kom vi inte enda upp. Nu är jag på hotellrummet och dricker iste, nomnom. Har även köpt ett nytt skriv häfte som det kommer bild på senare. Imorgon blir det shopping dag och då ska vi till den stora shopping gallerian lafayette och är verkligen så taggad. Några bilder från dagens äventyr:

Höll på att glömma, vi var även på universums gulligaste macaroon-butik. Vi köpte med oss fyra stycken hihi, för det var typ ett måste. Uppdaterar imorgon, kram! ?

Av Robin Thörnblad - 16 april 2014 13:36

Hej, har nyss kommit fram till hotellet och rummet är helt fantastiskt! Det är väldigt litet men det är verkligen ett rum man drömmer om! Bild på utsikten:

Kan lägga upp bilder på rummet lite senare idag. Planerna för idag är väl typ att bara gå runt och kolla vad man hittar och lite sånt, men just nu slappa efter en lång resa! Först igår så var det typ 4 timmars resa. Imorse vaknade jag även klockan halv 4 eftersom flyget gick klockan halv sju! På flygplatsen drack jag även varm choklad på starbucks och det var så gott. Sedan flög vi först till amsterdam och det tog ca 1 timme och 45 min. Sedan bytte vi flyg och flyget till Paris tog 45 min ungefär, men nu är vi äntligen på hotellet. Uppdaterar lite senare idag kram!?

Av Robin Thörnblad - 15 april 2014 15:58

Om en halv timme ungefär åker jag till tåget som tar mig mot arlanda är verkligen så taggad att jag snart ska åka!! Åker kl halv 7 imorgon dvs att jag sover på arlanda en natt men det är ändå en härlig känsla att man snart ska åka. Rese outfit:

Kavaj: Zara?
Tröja: Cheap monday stockholm
Leggings: Lindex
Väska: H&M
Kommer även ha mina låga convears men orkade inte sätta på mig dem hihi. Men jag är verkligen så taggad, har till o med skrivit en lista på vad jag ska köpa, och ja jag är seriöst. Lagade även lunch idag för att jag var så uppspelt. Men jag ska vara i paris från onsdag till lördag och jag och min mamma ska säkert hitta på en massa roliga saker. Ser väldigt mycket fram i mot creepes, eiffeltornet, galleri lafayette (stav) och slutligen de slta macaroonerna!! Ni får ha det så bra, lovar att jag ska uppdatera på semestern så gott jag kan! Ha det bra!

Av Robin Thörnblad - 15 april 2014 11:00

T-shirt - Zara
Jacka - Levis
Jeans - H&M
Skor - converse

Av Robin Thörnblad - 13 april 2014 21:56

Hejsan allihopa! Funderar på att byta typsnitt för detta känns ite B.. Men iallafall så åker jag till paris om 3 dagar nu och är verkligen så taggad! Har börjat packa nu coh kommer förmodligen filma en packnings video som kommer upp på min youtube förmodligen på tisdag förmiddag, länk finns i meny-baren. Kommer vara där tills på lördag och det kommer bli så kul! Ska shoppa vara i eiffeltornet och många andra roliga saker, och det bästa utav allt, äta creepe med nutella MMM! Aja ska fortsätta kolla runt på datorn lite sen ska jag sova! Plarnerna för imorgon är väl typ chilla och lite sånt. Har även planerat att köpa in lite grejer till paris, dvs till min nya väska som det finns "haul" på här! Aja nu ska jag typ borsta tänderna och sånt och sedan ska jag väl sova så ni få ha en bra kväll!

Bilder från we♡it:

   

Försökte rita eiffeltornet :3

 

Vart lite snett där uppe! Aja ni får ha en bra helg så hörs vi imorgon!

Av Robin Thörnblad - 12 april 2014 11:46

Hejsan alla! Min morgon startade för ungefär 2 timmar sedan. Efter frukost filmade jag en gymnastikvideo, videon finns på min videofyme: @robinthornblad. Sedan så körde jag lite geomatridash och klarade en bana yeey! Uppdaterar senare.

[Bild]

[Bild]

[Bild]

Av Robin Thörnblad - 11 april 2014 07:59

Godmorgon alla! Är på skolan och har lite tråkigt huhu! Hittade denna asroliga bilden som jag hittade idag när jag kollade igenom bilderna igår. Min kompis frida spammade lite! :D

Kolla bara in mig! Hahaha! Aja ni får ha det så bra så hörs vi senare.


Hej och välkommen till min blogg! Jag är en tjej som är 12 år och är väldigt intresserad utav mode, smink och skönhet! Jag går även på gymnastik på fritiden! Försöker uppdatera så ofta som möjligt! Hoppas att du kollar förbi någon annan blogg eller börjar

•FRÅGERUTA•

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

•SÖK•

•SENASTE•

•KATEGORIER•

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

 

 

• I N S T A G R A M •

       

           ♡Senaste på Instagram


Ovido - Quiz & Flashcards