robinthornblad

Direktlänk till inlägg 31 maj 2014

1 Juni + tävling!

Av Robin Thörnblad - 31 maj 2014 09:17

Hej. Vaknade för typ en timme sen och är väldigt trött fortfarande och även väldigt nervös inför tävlingen! Men jag vaknade även till att det är första Juni, fast der var det ju inte haha. Jag brast ut av glädje av att det var det sen så ser man att det står 31 Maj.. Jag vill ju ha sommar!! Det har varit pissväder hemma hos mig, kallt och regnigt. Jag hoppas att det inte blir sådant väder på skolavslutningen. Påtal om skolavslutningen så har jag alla mina kläder redo nu, kanske lägger upp en bild, vi får se. Annars får ni i alla fall en bild på skolavslutnings dagen på min "look". Bara jag som är lite övertaggad för skolavslutningen? Känns lite mer speciellt detta år för att jag slutar mellan stadiet. Aja nu ska jag äta lite halv frulle för att sedan ska jag äta brunch för hinner inte med att äta lunch innan jag ska vara vid tävlingen/förträning. Men ni får ha det så bra!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Robin Thörnblad - 23 juni 2014 09:14


Hej, förlåt för att det inte kommit inlägg på länge men såhär ligger det till. Mitt internet har slutat fungera lite då och då sen skolavslutningen så har inte kunna bloggat så mycket, och i helgen var jag borta och mitt 3g är slut men ja. Så att så ...

Av Robin Thörnblad - 14 juni 2014 09:55

Hej. Nu kommer lite bilder på saker jag fick och outfiten på skoöavslutningen. Jag fick: eos i mint fresh (tror jag) det är iaf i mint lukten. Sen fick jag ett skal ifrån glitter. Även 200 kr ifrån släckten. Blev verkligen jätteglad och är sjukt tac...

Av Robin Thörnblad - 12 juni 2014 12:42


Nu så har jag nyss ätit lunch och ska snart ut till stugan. Hade ju somsagt avslutning idag, och min klassföreståndare slutade idag. Han var verkligen en favorit!! Kommer sakna han enormt mycket. Men nu är det inte dags o deppa. Jag fick bra betyg, o...

Av Robin Thörnblad - 11 juni 2014 17:49


Hej. Köpte ni bikini-överdel igår på cubus för 79kr. Den kommer verkligen bli hur fin som helst när man blir brun. Jag ser verkligen framimot att få använda den. Imorgon är det skolavslutning för mig. De flesta hade ju idag, men våran skola är så u...


Hej och välkommen till min blogg! Jag är en tjej som är 12 år och är väldigt intresserad utav mode, smink och skönhet! Jag går även på gymnastik på fritiden! Försöker uppdatera så ofta som möjligt! Hoppas att du kollar förbi någon annan blogg eller börjar

•FRÅGERUTA•

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2014 >>>

•SÖK•

•SENASTE•

•KATEGORIER•

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

 

 

• I N S T A G R A M •

       

           ♡Senaste på Instagram


Ovido - Quiz & Flashcards