robinthornblad

Alla inlägg den 1 juni 2014

Av Robin Thörnblad - 1 juni 2014 17:23

Har nyss ätit på Taco Bar. Det var jättegott, verkligen. Har även varit på willys nyss vilket inte är lika intressant men köpte ett par gamma goingar som mormor alltid köpte när jag var liten. Det är BonBons från läkerol. De är så goda. Men nu ska jag ta och äta lite pocky och glas så hörs vi imorgon! ?

Hade väldigt fluffigt hår efter gymnastiken igår haha! Not my kinda style, but hey I'll take it.

Av Robin Thörnblad - 1 juni 2014 09:04

Har nyss kommit hem från min tävling. Det vart inte något pris men ett stolt lag och stolta tränare! Alla gjorde verkligen bra ifrån sig även om det kanske blev någon miss.
Poäng:
Hopp: 14.95
Tumbling: 14.55
Fristående: 12.14 (vi missade en formation)
Jag är mest nöjd med friståendet för att vi har kämpat med det så mycket och vi fick ca 2 veckor att träna in formationerna och allt blev bara kaos men nu såg det bra ut och är verkligen nöjd! Men nu ska jag ta det lungt så uppdaterar jag imorgon.

Tidigare månad - Senare månad

Hej och välkommen till min blogg! Jag är en tjej som är 12 år och är väldigt intresserad utav mode, smink och skönhet! Jag går även på gymnastik på fritiden! Försöker uppdatera så ofta som möjligt! Hoppas att du kollar förbi någon annan blogg eller börjar

•FRÅGERUTA•

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014
>>>

•SÖK•

•SENASTE•

•KATEGORIER•

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

 

 

• I N S T A G R A M •

       

           ♡Senaste på Instagram


Ovido - Quiz & Flashcards