robinthornblad

Alla inlägg den 11 juni 2014

Av Robin Thörnblad - 11 juni 2014 17:49

Hej. Köpte ni bikini-överdel igår på cubus för 79kr. Den kommer verkligen bli hur fin som helst när man blir brun. Jag ser verkligen framimot att få använda den.
Imorgon är det skolavslutning för mig. De flesta hade ju idag, men våran skola är så udda så vi slutar en dag senare och börjar en dag tidigare än alla andra, typ. Jag vet inte när ni slutar men ja! Nu ska jag iallafall måls mina naglar och imorgon hade jag tänkt att filma en get ready with me på morgonen, så ni kan kolla på min vfm eller yt: @robinthornblad eller robinarobin, (youtube videon kommer nog dock upp näsa vecka eftersom jag ska till pappa på fredag!) . Men iaf så ska jag måla naglarna nu och det kommer ut bilder imorgon på outfiten sminket o naglar imorgon på bloggen! Ha det bra //Robin :)

Tidigare månad - Senare månad

Hej och välkommen till min blogg! Jag är en tjej som är 12 år och är väldigt intresserad utav mode, smink och skönhet! Jag går även på gymnastik på fritiden! Försöker uppdatera så ofta som möjligt! Hoppas att du kollar förbi någon annan blogg eller börjar

•FRÅGERUTA•

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014
>>>

•SÖK•

•SENASTE•

•KATEGORIER•

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

 

 

• I N S T A G R A M •

       

           ♡Senaste på Instagram


Ovido - Quiz & Flashcards